Тема. Порівняння та визначення черепашок молюсків. Мета: навчитися визначати молюсків за допомогою визначальних карток. Обладнання: колекції черепашок молюсків, визначальні картки. Хід роботи Розгляньте екземпляр молюска, який ви отримали. За допомогою визначальної картки визначте його. Запишіть хід визначення і назву молюска. Розгляньте черепашки, які ви отримали. За допомогою визначальної картки визначте їх. Запишіть хід визначення і назви молюсків. Тема: Зовнішня й внутрішня будова ланцетника (постійні мікропрепарати). Мета: вивчити особливості зовнішньої та внутрішньої будови ланцетника як примітивної хордової тварини. Обладнання: постійні мікропрепарати ланцетника та поперечного розрізу ланцетника. На постійному мікропрепараті розгляньте зовнішню і внутрішню будову ланцетника. Опишіть форму його тіла. Знайдіть передротову лійку зі щупальцями, хвостовий плавець; спинний плавець. Яке їх значення? На постійних препаратах розгляньте внутрішню будову ланцетника. Підпишіть частини тіла ланцетника. Зробіть висновок, відповівши на запитання: за якими ознаками ланцетника відносять до типу Хордові?
|