Готуємося до тематичного оцінювання Вступ. Будова та життєдіяльність тварин I рівень. Виберіть одну правильну відповідь і запишіть у зошит. До органел клітин належить: а) цитоплазма; б) нейрон; в) епітелій. До статевого розмноження належить: а) брунькування; б) партеногенез; в) множинний поділ. Укажіть тварин, для яких характерна двобічна симетрія: а) комахи; б) медузи; в) корали. II рівень. Виконайте завдання. Назвіть способи пересування, властиві для коників: а) амебоїдний; б) м'язовий; в) миготливий; г) стрибками. Назвіть гетеротрофів: а) медуза; б) дуб; в) білий гриб; г) яблуня; д) чапля. Назвіть тварин, які освоїли водне середовище існування: а) вуж; б) тарантул; в) жук-плавунець; г) камбала; д) ящірка. Що таке симбіоз? III рівень. Виконайте завдання. Впишіть у речення пропущені слова. Сукупність ..., які спільно забезпечують перебіг найважливіших життєвих процесів, називають ... органів. Установіть відповідність. Тканини, особливості будови і функцій A. Епітеліальна 1. Утворює головний і спинний мозок Б. Сполучна 2. Сполучної речовини дуже багато. B. М'язова 3. Сполучної речовини дуже мало Г. Нервова 4. Клітини здатні до скорочення. 5. Тканини виконують захисну і видільну функції. 6. Утворює кров. 7. Клітини веретеноподібної форми. IV рівень. Виконайте одне завдання або дайте відповідь на запитання. Чим відрізняються тварини від рослин? У чому причини таких відмінностей? Чи можна погодитись, що у природі немає шкідливих і корисних тварин? Доведіть свою точку зору. Доведіть, на прикладі певної тканини, що її будова пов'язана з функціями.
|