Переглянути всі підручники
<< < 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 > >>

 

Готуємося до тематичного оцінювання

Вступ. Будова та життєдіяльність тварин

I рівень. Виберіть одну правильну відповідь і запишіть у зошит.

До органел клітин належить: а) цитоплазма; б) нейрон; в) епітелій.

До статевого розмноження належить: а) брунькування; б) партеногенез; в) множинний поділ. Укажіть тварин, для яких характерна двобічна симетрія: а) комахи; б) медузи; в) корали.

II рівень. Виконайте завдання.

Назвіть способи пересування, властиві для коників: а) амебоїдний; б) м'язовий; в) миготливий; г) стрибками.

Назвіть гетеротрофів: а) медуза; б) дуб; в) білий гриб; г) яблуня; д) чапля.

Назвіть тварин, які освоїли водне середовище існування: а) вуж; б) тарантул; в) жук-плавунець; г) камбала; д) ящірка.

Що таке симбіоз?

III рівень. Виконайте завдання.

Впишіть у речення пропущені слова.

Сукупність ..., які спільно забезпечують перебіг найважливіших життєвих процесів, називають ... органів.

Установіть відповідність.

Тканини, особливості будови і функцій

A. Епітеліальна 1. Утворює головний і спинний мозок Б. Сполучна 2. Сполучної речовини дуже багато.

B. М'язова 3. Сполучної речовини дуже мало Г. Нервова 4. Клітини здатні до скорочення.

5. Тканини виконують захисну і видільну функції. 6. Утворює кров. 7. Клітини веретеноподібної форми.

IV рівень. Виконайте одне завдання або дайте відповідь на запитання.

Чим відрізняються тварини від рослин? У чому причини таких відмінностей?

Чи можна погодитись, що у природі немає шкідливих і корисних тварин? Доведіть свою точку зору.

Доведіть, на прикладі певної тканини, що її будова пов'язана з функціями.

 

Переглянути всі підручники
<< < 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 > >>
Сайт создан в системе uCoz