Готуємося до тематичного оцінювання Багатоклітинні. Двошарові тварини I рівень. Виберіть правильну відповідь. Чим дихають губки? а) зябрами; б) всією поверхнею тіла; в) устям. Яка з названих тварин належить до типу Кишковопорожнинні? а) бодяга; б) аурелія; в) планарія. Який спосіб нестатевого розмноження характерний для губок? а) поділ надвоє; б) брунькування; в) спороутворення. II рівень. Виконайте завдання. Виберіть всі правильні твердження: а) губки є хижаками; б) губки живляться, фільтруючи воду; в) кишковопорожнинні мають жалкі клітини; г) гідри ведуть паразитичний спосіб життя. Назвіть характерні ознаки типу Кишковопорожнинні: а) наявність жалких клітин; б) наявність ротового отвору; в) реактивний рух; г) двошаровість; д) драглисте тіло. Назвіть тварин, у яких немає нервових клітин: а) грецька губка; б) вольвокс; в) медуза аурелія; г) губка бодяга; д) прісноводний полип гідра. Шо таке регенерація? III рівень. Виконайте завдання. Впишіть у речення пропущене слово. Поодинокі коралові поліпи, які називають «морськими квітами» або «морськими анемонами», можуть досягати 1 м заввишки і 60 см у діаметрі, та бути дуже яскраво забарвленими. Вони називаються .... Установіть відповідність між групами тварин та їхніми ознаками.
IV рівень. Виконайте одне завдання. Визначіть систематичне положення благородного корала: тип ...; клас ...; рід .... Порівняйте одноклітинних і кишковопорожнинних тварин. Складіть розгорнутий план розповіді «Значення кишковопорожнинних у природі та для людини».
|